לימודים אקדמיים לתואר, קורסים לתעודה והכשרה מקצועית במכללות

קורס מזכירות בכירות

קורס מזכירות בכירות

 

קורס מנהלות לשכה

מחשיבה את עצמך למולטי-טסקינג? קורס מזכירות בכירות יכול להתאים לך!

 

מזכירה בכירה, מקצועית, איכותית, מיומנת אשר יודעת להתנהל בצורה נכונה ולטפל במספר נושאים במקביל היא נכס יקר לכל ארגון, משרד או עסק. אם התנסית בתפקידים אדמינסטרטיבים בעבר, נמצאת בתפקיד מזכירתי בהווה ואת מעוניינת למנף את עצמך, לרכוש ידע מקצועי ולהתקדם בתחום מסויים, קורס מזכירות בכירות הוא מסגרת נפלאה בשבילך. קורס מזכירות בכירות מספק כלים ומיומנויות אשר מועברים במטרה לאפשר לסטודנטיות לנהל משרד בצורה נכונה תוך קבלת הערכה ושדרוג במשכורת. ניתן לשייך את הלימודים לתחומים ספיציפים לדוגמא תחום הביטוח, השיווק, ההייטק, הרפואה, המשפטים וכדומה. 

 

 how much it cost

מגוון מוסדות מציעים מסלולי לימוד איכותיים מאוד בתחום. המחירים משתנים

ממוסד למוסד. לקבלת הצעות לימוד ממוסדות המובילים לחץ...

 

 

secretary

 

צוות אתר www.studychoice.co.il מאחל לך הצלחה בלימודים!

 

arow down

לקבלת הצעות לפי אזור לימודים

יש למלא פרטים ולסמן אזור לימודים על המפה


קבל הצעות לימוד
אני מעוניין שנציגי מוסדות הלימוד יצרו אתי קשר

קורס מנהלות לשכה

 

תפקידיה של מזכירה בכירה או מנהלת המשרד

 

  • מתפעלת את צוות המזכירות והטלפנים במשרד.
  • מתעסקת עם מילוי דוחות, מעקב על כספים וניהול של קופה קטנה.
  • מתמרנת בין לקוחות, עובדים ומנהלים ביחד.
  • לוקחת חלק ניכר באווירה הכללית במקום העבודה.
  • מנהלת את היומן ואת לוח הזמנים למנהלים תחתם היא עובדת.
  • מבצעת מעקב, מיון ובקרה על משימות וטפסים.
  • אחראית על תיאום בין המחלקות השונות בארגון.
  • מנהלת משא ומתן עם ספקים, אחראית על תחום הגבייה ומנהלת התכתבויות שוטפות .

 

קורס מזכירות בכירות - מה לומדים?

 

ראשית בכדי להתקבל ללימודי קורס מזכירות בכירות בדרך כלל נדרשות 12 שנות לימוד , ידע בסיסי בשפה האנגלית, ידע בסיסי בתפעול מחשב ולפעמים גם יש דרישה לתעודת סיווג מקצועי של מזכירות מסוג ראשון או ניסיון מעשי בשטח. קורס מזכירות בכירות נמשך בין 300-500 שעות וניתן להשתלב (לרוב) בלימודי בוקר או ערב בהתאמה אישית. הקורס כולל לימוד של הנושאים הבאים: שיווק, דיני עבודה, מושגי יסוג בניהול וכלכלה, מילוי נכון של דוחות ופרוטוקולים, עבודת צוות, תקשורת בין אישית, אנגלית עסקית, עבודה מול תוכנות ה- Office השונות, ארגון תיקיות, ניהול זמן ועוד. בתום ההכשרה מי שעוברת את הקורס בהצלחה, מקבלת תעודת גמר תחת התואר - הסמכה של מזכירה בכירה מאותו המוסד בו הושלמו הלימודים. 

 

מהם הכישורים והתכונות הנדרשים ממזכירה בכירה?

 

  • יכולת לנהל יומן ולוח זמנים.
  • יכולת להתנהל מול אנשים בצורה אסרטיבית.
  • יכולות מולטי-טסקינג.
  • ראש גדול.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • קליטה מהירה ולימוד עצמי.
  • נכונות לעבוד תחת לחץ ובאינטנסיביות.
  • יחסי אנוש .
  • אחריות אישית.
  • יכולת לתת שירות איכותי.
הלוח החם
הקורסים המבוקשים כעת

מכינות ייעודיות

קורס חשמלאי מוסמך

מרכז
עבור

בטיחות

קורס מנהלי עבודה בבניין

מרכז
עבור

חשמל ומקצועות טכניים

חשמלאי מוסמך

מרכז
עבור