לימודים אקדמיים לתואר, קורסים לתעודה והכשרה מקצועית במכללות

האם כדאי ללמוד בקורס חשמלאי מוסמך

האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך ? האם יש עבודה בתחום? מהו מסלול הלימודים? מגוון רחב של שאלות אופפות את המתעניינים בלימודי החשמל. צוות אתר www.studychoice.co.il החליט לסייע ולעשות סדר בשאלות הרבות ולכוון אתכם, המתעניינים בלימודים אל עבר המסלול הנכון והכדאי ביותר.

 

עבודה ותעסוקה – האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך ?

 

חשמלאי מוסמכים דרושים במבחר גדול של משרות בשוק העבודה הישראלי. השתלבותם מתקיימת בכל הענפים מכל סוג שהם. ניתן לראות חשמלאי מוסמכים משתלבים כשכירים בתחומים כמו מפעלים, אתרי בנייה, משקים, בנייני קומות, משרדים, מלונות, אתרי בילוי וכו... כאנשי תחזוקה, חשמלאים בפרויקט וכדומה... מלבד זאת חשמלאים רבים בעלי הסמכה מוסמכת פונים לכיוון העצמאי ומלבד העבודה כשכירים מבצעים פרויקטים אישיים שהם תוספת גדולה ונכבדת לשכר החודשי.

 

האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך ? – הכשרה מנקודת ההתחלה

 

גם אם אין בידיכם ידע קודם ולא עסקתם בעברכם בתחום החשמל והניסיון והרקע שלכם מוגבל להחלפת נורה אל דאגה! בקורס תרכשו מהרמה הבסיסית וההתחלתית, תעברו על תיאוריות וכללי עבודה חשובים, תכירו נושאים כמו תורת החשמל, מתקני חשמל השונים, מכונות חשמל, כללי הבטיחות הדרושים, שיטות עבודה, כלים לעבודה יעילה ונכונה וכו... הלימודים הינם לימודים מקיפים ומעמיקים שכוללים 1080 שעות לימוד המתרפסות בתקופה של למעלה משנתיים. בסופן יוצא הבוגר עם ידע יקר, מקצועי ויעיל לתחילת עבודה בתחום.

 

האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך ? – הכשרה מקוצרת לבעלי ידע קודם :

 

מלבד מתעניינים חסרי הניסיון והרקע בתחום ישנם לא מעט תלמידים בכיתות הלימוד אשר מגיעים מהרקע ורוצים לקבל את ההכשרה על מנת לשדרג את יכולותיהם והיתרי העבודה שלהם. במקרים מסוימים מתעניינים אלו זכאים להשתלב במסלולים קצרים יותר המעניקים להם את הידע החסר להם על מנת להשלים את ההכשרה  הדרושה כך לדוגמא בוגרי הקורס חשמלאי מעשי משתלבים במסלול שהינו אורך כשנה והוא כולל 486 שעות, בעלי רישיון ח. עוזר זכאים למסלול בן 800 שעות ומהנדסי והנדסאי אלקטרוניקה נהנים ממסלול בן 564 שעות וכן פתור מהמבחן המסכם בנושא תורת החשמל. 

 

 

שאלה שמטרידה מוחות של מתעניינים רבים היא השאלה – האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך? ואכן, דבר נבון, חכם ונכון לברר ולקבל קצת מידע אודות מסלול הלימודים לפני תחילת הדרך ולהחליט באופן עצמאי, מבוקר ומחושב האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך? או להשקיע את הזמן בלימודים אחרים שיובילו למקצוע אחר. אנו צוות אתר www.studychoice.co.il סוקרים את תחום החשמל במסגרת לימודי התעודה כבר לא מעט זמן והחלטנו לכתוב עבורכם מאמר נוסף שעוסק בשאלה חשובה מאין כמוה למתעניין בלימודים – האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך?

 

במאמר זה נעבור בקצרה על דרכו של החשמלאי מהסוף (קבלתו לעבודה ותחומי עיסוקיו) להתחלה (בחירה והשתלבות במסלול הלימודים).

 

חשמלאים מוסמכים שקיבלו את ההסמכה הדרושה הם בראש ובראשונה מרכיב וגורם חשוב ונחוץ במשק הישראלי. החשמלאים משתלבים במגוון משרות כאנשי תחזוקה, פרויקטורים, עובדי מפעלים ותעשיות וכדומה. כמו כן, חשוב לזכור שמלבד עבודתו הקבוע מרבית החשמלאים מבצעים עבודות מזדמנות המוצעות להם ויכולים ליהנות מתוספת משמעותית בשכר החודשי. שכרו החודשי של החשמלאי משתנה ותלוי רבות במקום העבודה והוותק שהחשמלאי מחזיק בו. ניתן באופן כללי לראות שחשמלאים צעירים וחסרי וותק ישתכרו במשכורת של כ- 30 עד 45 שקלים בשעה וחשמלאים עם ותק וניסיון שלמדו דבר או שניים יכולים להגיע למשכורות גבוהות יותר ולהשתכר בלמעלה מ- 45 שקלים לשעה.

 

אם נשאל שוב את השאלה האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך? נוכל לראות שתחום העבודה קורן לחשמלאים הצעירים ומציע להם מגוון משרות, משכורתו של החשמלאי היא משכורת מכובדת למדי אשר מסוגלת להעניק בטחון כלכלי ואמצעים לגידול משפחה והלך חיים תקין, מסלול הלימודים של החשמלאים הוא מסלול מעמיק ומקיף שכולל בתוכו ידע רב. המסלול גמיש ומוצע במתכונות שונות כאשר כל אחת מיועדת לאוכלוסיה שונה (10 שנות לימוד, 12 שנות לימוד, בוגרי חשמלאי מעשי, בעלי רישיון עוזר וכן, מהנדסי והנדסאי אלקטרוניקה).

 

צוות האתר מקווה שאכן עזר לך, המתעניין בלימודים בשאלה הקשה – האם כדאי ללמוד חשמלאי מוסמך? אנו מזמינים אותך לבקר בדף הקורס – קורס חשמלאי מוסמך. לקבל עוד ידע ומידע רלוונטי על מסלול הלימודים המאתגר, להירשם באתר, ולעשות צעד משמעותי לעבר קריירה בתחום.

אהבת את המאמר ? סמן!

קורס בקרים מתוכנתים - במה מדובר?

אנו נמצאים בתקופה של מהפיכה טכנולוגית בה התעשייה נשענת יותר ויותר על כלי בקרה אוטומאטיים ותלויה בהם לחלוטין. כלי בקרה אלו אינם בעלי בינה מלאכותית ועל כן נדרשים אנשי מקצוע על מנת לתכנת אותם לפי דרישות התעשייה, לנטר אחר פע...

כל מה שריצם לדעת ולא העזתם לשאול על הכשרת חשמלאי מתח גבוה

מבין הסמכות התעודה של החשמלאים, חשמלאי מתח גבוה הוא בעל היתרי העבודה המגוונים והבכירים ביותר. למעשה, רק הנדסאי חשמל ומהנדסים נמצאים מעל חשמלאים אלו בהיררכיית התחום, והדבר אומר כי מדובר לא רק בסטטוס מקצועי גבוה אלא גם באפ...

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי ראשי

בתחום החשמל ישנה היררכיה ברורה של הסמכות כאשר כל הסמכה נוספת מעניקה לבעליה שפע של תחומי אחריות נוספים. קורס חשמלאי ראשי למשל הוא קורס שמתאים לבעלי הסמכה של חשמלאי מוסמך שמעוניינים להתקדם ולקבל היתרי עבודה רחבים יותר.&nbs...

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי מסוייג

במקומות עבודה רבים יש לבצע מעת לעת עבודות חשמל מסוג מסויים. במקום להעסיק חשמלאי לצורך העניין ולהגדיל את מצבת העובדים, ניתן פעמים רבות להכשיר באופן מקומי וממוקד עובד או או קבוצת עובדים שכבר מועסקים במקום.

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי בודק

תכנון מערכות חשמל הוא פרקטיקה ששמורה למהנדסי חשמל ולעיתים גם לחשמלאים מוסמכים, כתלות בגובה המתח החשמלי של המערכות המתוכננות. משום שבכל מה שקשור לחשמל אין מקום לטעויות, יש הכרח לבצע בדיקה לאותן תכניות וגם בדיקה פיזית לאחר...

קורס חשמלאי מוסמך - זהירות מתח גבוה

המשק הישראלי משווע לידיים עובדות ומקצועיות בתחום החשמל. אין הדבר אומר כי זקוקים לתואר בהנדסת חשמל על מנת להתחיל ולעבוד בתחום, ולמעשה כיום ניתן בהכשרה קצרה יחסית להתחיל ולעבוד בשטח, לבצע משימות פשוטות ומורכבות כאחד, ואף ל...

קורס נאמני בטיחות

החוק אומר כי בכל מפעל שבו עובדים יותר מ- 25 בני אדם חלה החובה להקים וועדת בטיחות שתהיה מורכבת מנאמנים שעברו הכשרה לכך. קורס נאמני בטיחות הוא הקורס שמכשיר את אותם חברי הוועדה לתפקיד הנאמנים, והם אלו שיהיו כפופים לממונה על...
הלוח החם
הקורסים המבוקשים כעת

חשמל ומקצועות טכניים

קורס חשמלאי מוסמך

דרום
עבור

לימודי עיצוב ואמנות

לימודי אנימציה

מרכז
עבור

טכנאי חשמל

טכנאי חשמל

מרכז
עבור
מסלולי לימוד מבוקשים