לימודים אקדמיים לתואר, קורסים לתעודה והכשרה מקצועית במכללות

המרוץ למקצוע – לימודי תעודה

 

יותר ויותר אנשים בחברה הישראלית פונים ללימודי תעודה על מנת לרכוש ידע איכותי ותעודת מקצוע בזמן קצר ולהתחיל לעבוד בתחום. לימודי תעודה הם לימודים נפוצים מאוד בארץ כאשר מגוון הקורסים המוצעים הוא ענק שנע בין מקצועות טכניים כמו חשמלאי מוסמך, הנהלת חשבונות וכו.. לבין קורסים אלטרנטיביים כמו קורס איפור, קעקועים וכו... אין ספק שלימודי תעודה הם דרך יעילה לרכישת מקצוע, אך האם המחיר חייב להיות כל כך גבוה?

 

עם עלייתן של המכללות האקדמאיות נוצרו כיוונים חדשים ויעלים מאוד לרכישת מקצוע. לימודי תעודה מציעים לקהל שלהם מגוון עצום של תחומים ולכל תחום מוקדש קורס משלו שבו התלמיד מקבל ידע רחב בנושא וניסיון פרקטי חשוב מאוד, שמטרתו להכשיר את הסטודנט לעבודה איכותית ומקצועית בתחום על פי דרישות השוק. לימודי תעודה הם דרך מצוינת לרכוש מקצוע בזמן קצר כאשר משך הזמן של  הקורסים נע בדרך כלל בין 4 חודשים לשנה ובסופו מקבל הבוגר תעודת הכשרה מטעם המוסד המלמד.

 

המכללות מודעות לכך שאחוז גדול של הסטודנטים הם אנשים העובדים במשרות מלאות ולכן גם ניתן לראות את גמישותם של הקורסים השונים וגלישתם לשעות הערב או לימי שישי בבוקר. בנוסף מודעות המכללות לכך שאנשים שפונים ללימודי תעודה הם בעלי כיוון ברור למקצוע מסוים ואינם רוצים לגשת ללימודי תואר האורכים  זמן רב . לכן הדגש על ההתמחות הפרקטית בקורסים הנלמדים הינו ברמה גבוה מאוד.


אז בכל זאת מה אפשר ללמוד?

התשובה היא - כמעט הכול, ובכל זאת התחומים הפופולאריים הם: הנהלת חשבונות, הכשרת חשמלאים, עיצוב גרפי, ניהול רשתות, שוק ההון וכו... בנוסף קיימים מגוון של קורסים אלטרנטיביים כמו קורס קעקועים להכשרת מקעקעים מקצועיים, קורס תיאטרון, רפואה סינית, עיסוי ועוד רבים. 

 

לימודי תעודה אומנם לימודים ממוקדים, נוחים וקצרים, אך עם זאת כמעט ולא קיימת תמיכה כלכלית מדינית בקורסים ולכן מחירם הוא יקר יחסית ויכול להגיע אפילו ל- 20,000 שקל לקורס. האינטרס של המכללות הוא למשוך כמה שיותר לקוחות במחיר הכי משתלם מבחינתם.  חוץ מעובדה שהמחירים יקרים, יש להוסיף לעלויות גם דמי הרשמה של כ-300 שקל.  כמו כן לא מעטות המקרים שקורסים נדחים, לפעמים מספר פעמים, עקב מיעוט נרשמים.

 

צוות אתר www.studychoice.co.il  מציע למתעניין פורטל לימודים חדשני וראשון מסוגו. באתר כמו באתרי לימודים אחרים ניתן למצוא מידע נרחב אודות קורס שאתם מעוניינים. אך השדרוג האמיתי הוא בכך ,שהאתר מציע ללא כל תמורה והתחייבות להצטרף לקבוצת רכישה לקורס שאתם מעוניינים ולהתחיל לקבל הצעות של מחיר קבוצתי ממכללות שונות שתמיד נמוכות משמעותית מהמחיר הרגיל המוצע. כמו כן עקב ריבוי מתעניינים, מועטים המקרים של דחיית מועד פתיחתו של הקורס. כלומר המתעניינים שהצטרפו לקבוצות הרכישה נהנים מכל הכיוונים: גם משלמים פחות על הקורס וגם מתחילים בלימודיהם במועד שנקבע מראש ללא דחייה. לרוב המתעניינים נרשמים למספר מסלולים במכללות שונות ובסופו של דבר בוחרים בהצעת לימודים המשתלמת ביותר. כאמור כל זה ללא עלות וללא התחייבות.   

 

מה צריך לעשות? פשוט מאוד כנסו לאתר www.studychoice.co.il ,בחרו בקורסים ובמוסדות לימוד בהם אתם מעוניינים ותתחילו לקבל הצעות לימוד במחיר קבוצתי הנמוך. המעקב אחר הצעות שמתקבלות נעשה מתוך אזור אישי שלכם באתר. כדאי לסמן מספר מוסדות לימוד לקבלת מגוון רחב יותר של הצעות. מתוך מגוון הצעות שמתקבלות אתם בוחרים בהצעה הטובה ביותר מבחינתכם – וקדימה, דרך צלחה בלימודים!  אנחנו נדאג להביא לכם את הצעות מחיר המשתלמות ביותר!

 

אז למה לשלם יותר? כנסו עוד היום לאתר www.studychoice.co.il  ,הצטרפו לקבוצות רכישה ונצלו את הכוח הקבוצתי לקבלת מחירים אטרקטיביים ביותר!

 

איתכם,

זאב פלדמן

עורך תוכן אתר www.studychoice.co.il

 

אהבת את המאמר ? סמן!

קורס בקרים מתוכנתים - במה מדובר?

אנו נמצאים בתקופה של מהפיכה טכנולוגית בה התעשייה נשענת יותר ויותר על כלי בקרה אוטומאטיים ותלויה בהם לחלוטין. כלי בקרה אלו אינם בעלי בינה מלאכותית ועל כן נדרשים אנשי מקצוע על מנת לתכנת אותם לפי דרישות התעשייה, לנטר אחר פע...

כל מה שריצם לדעת ולא העזתם לשאול על הכשרת חשמלאי מתח גבוה

מבין הסמכות התעודה של החשמלאים, חשמלאי מתח גבוה הוא בעל היתרי העבודה המגוונים והבכירים ביותר. למעשה, רק הנדסאי חשמל ומהנדסים נמצאים מעל חשמלאים אלו בהיררכיית התחום, והדבר אומר כי מדובר לא רק בסטטוס מקצועי גבוה אלא גם באפ...

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי ראשי

בתחום החשמל ישנה היררכיה ברורה של הסמכות כאשר כל הסמכה נוספת מעניקה לבעליה שפע של תחומי אחריות נוספים. קורס חשמלאי ראשי למשל הוא קורס שמתאים לבעלי הסמכה של חשמלאי מוסמך שמעוניינים להתקדם ולקבל היתרי עבודה רחבים יותר.&nbs...

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי מסוייג

במקומות עבודה רבים יש לבצע מעת לעת עבודות חשמל מסוג מסויים. במקום להעסיק חשמלאי לצורך העניין ולהגדיל את מצבת העובדים, ניתן פעמים רבות להכשיר באופן מקומי וממוקד עובד או או קבוצת עובדים שכבר מועסקים במקום.

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי בודק

תכנון מערכות חשמל הוא פרקטיקה ששמורה למהנדסי חשמל ולעיתים גם לחשמלאים מוסמכים, כתלות בגובה המתח החשמלי של המערכות המתוכננות. משום שבכל מה שקשור לחשמל אין מקום לטעויות, יש הכרח לבצע בדיקה לאותן תכניות וגם בדיקה פיזית לאחר...

קורס חשמלאי מוסמך - זהירות מתח גבוה

המשק הישראלי משווע לידיים עובדות ומקצועיות בתחום החשמל. אין הדבר אומר כי זקוקים לתואר בהנדסת חשמל על מנת להתחיל ולעבוד בתחום, ולמעשה כיום ניתן בהכשרה קצרה יחסית להתחיל ולעבוד בשטח, לבצע משימות פשוטות ומורכבות כאחד, ואף ל...

קורס נאמני בטיחות

החוק אומר כי בכל מפעל שבו עובדים יותר מ- 25 בני אדם חלה החובה להקים וועדת בטיחות שתהיה מורכבת מנאמנים שעברו הכשרה לכך. קורס נאמני בטיחות הוא הקורס שמכשיר את אותם חברי הוועדה לתפקיד הנאמנים, והם אלו שיהיו כפופים לממונה על...
הלוח החם
הקורסים המבוקשים כעת

חשמל ומקצועות טכניים

קורס חשמלאי מוסמך

דרום
עבור

לימודי עיצוב ואמנות

לימודי אנימציה

מרכז
עבור

טכנאי חשמל

טכנאי חשמל

מרכז
עבור
מסלולי לימוד מבוקשים