בשנים האחרונות תחום השיווק והפרסום צבר תאוצה רבה ואין כמעט תחום בחיינו שהוא לא נוגע בו. תחום זה הינו בעל ביקוש רב ותחרותי מאוד, ולכן תואר שני בשיווק ופרסום יעניק יתרון גדול ביחס לשאר אנשי המקצוע בשוק. לימודי התואר הם לימודים מקצועיים המעניקים לסטודנטים התמחות בתחום השיווק והפרסום. לימודי התואר כוללים לימודי תיאוריה והתנסות מעשית שיעזרו לבוגרים להשתלב בתפקידי ניהול בשוק בארץ ובחו"ל. תנאי הקבלה לתואר שני בשיווק ופרסום משתנים ממוסד למוסד אך ברוב המקומות תנאי הקבלה הם: בעלי תואר ראשון במנהל עסקים, כלכלה או הנדסת תעשייה שציונם הממוצע הוא לפחות 85. התואר נפרס על כשנתיים כאשר בסופן יקבלו הבוגרים תעודת M.B.A בשיווק ובפרסום מטעם מוסד הלימודים הרלוונטי. בוגרי תואר שני בשיווק ובפרסום הינם מבוקשים מאוד בשוק העבודה ויוכלו להשתלב במגוון תפקידי ניהול כמו: מנהלי מוצר, מנהלי שיווק, מנהלי צוות מכירות, אנליסטים, תקציבאים, יועצים אסטרטגיים ועוד.