לימודים אקדמיים לתואר, קורסים לתעודה והכשרה מקצועית במכללות

קריירה מוצלחת בזמן קצר או כמה עולה קורס ?

 בין המוטיבים העיקריים של צעירים כיום בשיקוליהם לאיזה מסלול לימודים לפנות, עומדת האופציה לשכר גבוה תוך כדי זמן הכשרה קצר יחסית. הכשרות מקצועיות בתחום מסוים שאפשר להרוויח בו כסף טוב מובילות רבים לבחור בלימודי תעודה. 

 אפילו בעלי תואר מהאוניברסיטאות השונות פונים לפעמים ללימודי מקצוע מסוים כמו קופירייטינג, מאמן מכירות, יעוץ פיננסי, עיצוב גרפי וכו... על מנת להוסיף לעצמם יתרון משמעותי במציאת עבודה... (המשך בדף למטה).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  



לימודי התעודה בארץ הינם לימודים מבוקשים מאוד שמוצעים במגוון רחב של מכללות. לימודים להכשרה מקצועית כוללים שלל מקצועות שמרכיבים קורס כמעט בכל תחום שאפשר להעלות על הדעת, החל מהקורסים המוכרים יותר כמו הנהלת חשבונות, קופירייטינג, קורס ניהול רשתות, עיצוב גרפי, חשמלאי מוסמך וכו... ועד קורסים צבעוניים כמו עיצוב בובות תיאטרון, קורסי מקעקעים, אומנות וציור ועוד. לא פעם השיקול של הצעירים המבקשים למצוא מסלול לחיים הוא לפנות ללימודי התעודה על מנת לרכוש מקצוע איכותי בזמן קצר יחסית.

 

היתרון של לימודי התעודה הוא שהם מובילים את הסטודנט למסלול ידוע שההכשרה שלו נועדה כולה להעניק ידע למען המקצוע אותו הסטודנט בחר ללמוד. בעלי עסק רבים מחפשים את האנשים שיש להם את הידע הספציפי שלו הם זקוקים לביצוע העבודה ואינם שמים דגש על ידע מקיף ורחב.

 

לא רק צעירים פונים ללימודי התעודה כי אם גם הקהל המבוגר יותר. הסיבות לכך שונות, כמו למשל לקבל הכשרה 
שתעניק ידע ויכולת לקידום בעבודה הנוכחית ישנם כאלה שלא הצליחו למצוא את עבודה בתחום אותו למדו לפני כן ומוצאים את עצמם רוכשים מחדש הכשרה למקצוע , וכמובן לא חסרים אלו שלמדו למקצוע שבו הם עוסקים כיום, אך לא כפי שציפו, המקצוע לא תואם את האופי שלהם וגורם להם לתסכול וחוסר הנאה ולימודי התעודה הם אפיק נהדר להתחלה חדשה.

 

מחירם של לימודי התעודה משתנה בין הקורסים השונים בהתאם להיקף שעות לימוד, אמצעים טכנולוגיים שבבעלות מוסד הלימוד, הרצאות פרונטאליות ועוד. לכן ניתן לראות טווח מחירים שיכול להתחיל בכ- 1,000 שקלים לקורס שהינו קצר יחסית ולרוב לא נותן הכשרה למקצוע אלה לתוכנה מסוימת בלבד בתחום ספציפי כלשהו ועד קורסים שמגיעים ליותר מ20,000 שקל שהינם בעלי היקף שעות רחב שנפרשים לפעמים לפרק זמן של יותר משנה וחצי והינם בעלי דרך מובילה למקצוע וכל הידע הדרוש בשבילו.

 

אם הינך מעוניין בלימודי תעודה אנו צוות אתר www.studychoice.co.il  גאים להציג בפניך את פורטל הלימודים האינטראקטיבי החדשני שמציע מגוון לטובת המשתמשים. האתר מכיל מעל 2500 הצעות של לימודים אקדמיים וקורסים ללימודי תעודה במוסדות הלימוד השונים. על ידי הרשמה למסלול לימודים שאתה מעוניין בו תוכל להצטרף מעקב אחר הצעות לימוד מיוחדות עם מחיר קבוצתי משתמשים רשומים באתר. אם בחרתה מספר מוסדות לימוד - מה טוב? תוכל לזכות לחשיפה גדולה יותר של הצעות מיוחדות ולבחור אחת או להמתין להצעה הבאה שאולי תהיה אף טובה יותר. אל תתפלא שהמחיר הקבוצתי שתקבל דרך האתר יהיה נמוך בעשרות אחוזים מהמחיר שהייתה מקבל לבד מול מוסד הלימודי. השירות באתר הוא ללא כל עלות וללא כל התחייבות.

 

בנוסף לאפשרות הרכישה הקבוצתית צוות האתר הוציא לאור מחירון אינטראקטיבי ראשון מסוגו המכיל את עלויות מסלולי הלימודים בארץ שמבוסס על שיתוף דיווחי הגולשים. כך תוכל להעריך את רמת המחירים שהמכללות השונות מציעות ולהצטרף לקבוצת רכישה לקורס בו אתה מעוניין ולקבל מחיר אטרקטיבי הרבה יותר. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבת את המאמר ? סמן!

קורס בקרים מתוכנתים - במה מדובר?

אנו נמצאים בתקופה של מהפיכה טכנולוגית בה התעשייה נשענת יותר ויותר על כלי בקרה אוטומאטיים ותלויה בהם לחלוטין. כלי בקרה אלו אינם בעלי בינה מלאכותית ועל כן נדרשים אנשי מקצוע על מנת לתכנת אותם לפי דרישות התעשייה, לנטר אחר פע...

כל מה שריצם לדעת ולא העזתם לשאול על הכשרת חשמלאי מתח גבוה

מבין הסמכות התעודה של החשמלאים, חשמלאי מתח גבוה הוא בעל היתרי העבודה המגוונים והבכירים ביותר. למעשה, רק הנדסאי חשמל ומהנדסים נמצאים מעל חשמלאים אלו בהיררכיית התחום, והדבר אומר כי מדובר לא רק בסטטוס מקצועי גבוה אלא גם באפ...

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי ראשי

בתחום החשמל ישנה היררכיה ברורה של הסמכות כאשר כל הסמכה נוספת מעניקה לבעליה שפע של תחומי אחריות נוספים. קורס חשמלאי ראשי למשל הוא קורס שמתאים לבעלי הסמכה של חשמלאי מוסמך שמעוניינים להתקדם ולקבל היתרי עבודה רחבים יותר.&nbs...

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי מסוייג

במקומות עבודה רבים יש לבצע מעת לעת עבודות חשמל מסוג מסויים. במקום להעסיק חשמלאי לצורך העניין ולהגדיל את מצבת העובדים, ניתן פעמים רבות להכשיר באופן מקומי וממוקד עובד או או קבוצת עובדים שכבר מועסקים במקום.

כל מה שצריך לדעת על לימודי חשמלאי בודק

תכנון מערכות חשמל הוא פרקטיקה ששמורה למהנדסי חשמל ולעיתים גם לחשמלאים מוסמכים, כתלות בגובה המתח החשמלי של המערכות המתוכננות. משום שבכל מה שקשור לחשמל אין מקום לטעויות, יש הכרח לבצע בדיקה לאותן תכניות וגם בדיקה פיזית לאחר...

קורס חשמלאי מוסמך - זהירות מתח גבוה

המשק הישראלי משווע לידיים עובדות ומקצועיות בתחום החשמל. אין הדבר אומר כי זקוקים לתואר בהנדסת חשמל על מנת להתחיל ולעבוד בתחום, ולמעשה כיום ניתן בהכשרה קצרה יחסית להתחיל ולעבוד בשטח, לבצע משימות פשוטות ומורכבות כאחד, ואף ל...

קורס נאמני בטיחות

החוק אומר כי בכל מפעל שבו עובדים יותר מ- 25 בני אדם חלה החובה להקים וועדת בטיחות שתהיה מורכבת מנאמנים שעברו הכשרה לכך. קורס נאמני בטיחות הוא הקורס שמכשיר את אותם חברי הוועדה לתפקיד הנאמנים, והם אלו שיהיו כפופים לממונה על...
הלוח החם
הקורסים המבוקשים כעת

חשמל ומקצועות טכניים

קורס חשמלאי מוסמך

דרום
עבור

חשמל ומקצועות טכניים

לימודי חשמלאי מוסמך

דרום
עבור

חשמל ומקצועות טכניים

קורס חשמלאי מוסמך

צפון
עבור
מסלולי לימוד מבוקשים