לימודים אקדמיים לתואר, קורסים לתעודה והכשרה מקצועית במכללות

מהם בקרים מתוכנתים ומי מתכנת אותם?

בקרים מתוכנתיםבכדי לתכנת בקרים אין צורך בלימודים של שנים רבות או בתארים מתקדמים. כיום כל אחד מתחום האלקטרוניקה והתעשייה, כמו גם הנדסאים או טכנאים בעלי ידע בפיקוד מערכות, יכולים להירשם לקורס בקרים מתוכנתים, או בשמו המקוצר והמקצועי - PLC.
 

בקרים מתוכנתים

עתיד מקצועי בתחום החשמלאות

לימודי חשמללימודי החשמלאות - אחד התחומים המבוקשים ביותר ללימודים, בשל הצורך התמידי לחשמלאים בכל תחום. בעוד חשמלאי מוסמך ראשי לעסוק בתיקוני חשמל בהיקף ביתי ותעשייתי, הרי שעבודות של החשמלאי הראשי הינה מורכבת יותר ומספקת לו כלים נרחבים יותר לעסוק בתחום החשמלאות.

תחום החשמלאות

קורס מנעולן מוסמך

קורס מנעולנים

תכנית לימודים ייעודית להשגת תעודת מנעולן מוסמך
מי שבאמת רוצה להיכנס ברגל ימין לתחום בו העבודה חייבת להיות מדויקת וההיכרות עם כלים ואמצעי נעילה רבים חייבת להיות רצינית, צריך למצוא את עצמו בקורס שמציג תכנית לימודים ייעודית ויסודית.

 

קורס מנעולן

קורס תכנות SOLIDWORKS

תוכנת ה- SOLIDWORKS משתייכת בתעשייה לתחום של תיב"ם (שאלה ראשי התיבות של תכנון וייצור באמצעות מחשב) והקורס ללימוד שלה קשור קשר הדוק לקורסי עיבוד שבבי CNC ומיועד לעובדי התעשייה שכבר יש להם ידע וניסיון בתחומים אלה.

קורס סולידוורקס

בחינות חשמלאי מוסמך

לימודי חשמלאי מוסמך

 

בחינות חשמלאי מוסמך אשר מסמיכות את בוגרי קורסי החשמל ברחבי הארץ להיות חשמלאים על פי חוק הינן בחינות אשר נכתבו על ידי משרד הכלכלה שנציגיו בתחום החשמל בחרו את השאלות שישאלו התלמידים, נושאי הבחינה וכדומה. משרד הכלכלה הינו אחראי לא רק על בחינות חשמלאי מוסמך ...

 

למאמר מלא ...

סטודנטים וכסף – איך משלבים את שניהם?

לימודים ועבודה

 

מלבד שכר הלימוד הגדול רוב הסטודנטים נאלצים להתמודד עם עוד מגוון הוצאות שגורמות להם להיחנק מבחינה כלכלית. שכר דירה, מחייה, בילויים וחשבונות למיניהם גורמים לנו לא פעם כאב ראש רציני. צוות אתר www.studychoice.co.il  אסף למענכם כמה טיפים חיוניים.

 

 

סטודנטים וכסף

תנו להם... למצוא לכם עבודה!

 

דרך המוכרות למציאת עבודה היא באמצעות הקשרים שאנו צוברים במהלך חיינו ולא פעם הקשרים של הורינו  וקרובי משפחתנו הם שמקדמים אותנו למשרה הנוחה. אחרים מוצאים עבודה בכך שמחפשים במודעות הדרושים (באינטרנט או בעיתון). 

 

למצוא עבודה

קורס חשמלאי מוסמך מקוצר

קורס חשמלאי מוסמך מקוצר

לפעמים מתעניינים המגיעים למכללות ובתי הספר השונים להכשרה מקצועית במטרה לקבל הכשרה כחשמלאים מוסמכים משתלבים במתכונת קורס חשמלאי מוסמך מקוצר. לימודים אלו יכולים להיות קצרים משמעותית ממתכונת הלימודים הרגילה שנמשכת מעל שנתיים. אילו מסלולים קיימים?, איפה ניתן להשתלב במסלולי הלימוד הללו ולמי בכלל מגיע להשתלב בקורס חשמלאי מוסמך מקוצר? כל זאת בהמשך המאמר!

 

המשך מאמר ...

 

קורס בקרים מתוכנתים

קורס בקרים מתוכנתים הוא קורס נפוץ ואיכותי המעניק ידע חשוב שאפשר לנצל בשוק העבודה. הקורס הינו קורס במסגרת לימודי התעודה והוא מכשיר את התלמידים לעבוד באופן מקצועי עם הבקרים, להתקינם ולתכנתם באופן הדרוש לפי דרישות לקוחותיהם. ניתן לראות שרבים מהאנשים המשתלבים במסלול הלימודים הינם אנשים בעלי מקצוע מתחומים כמו חשמל, מערכות תקשורת ומיגון, עובדי מפעלים וכו' ...

 

קורס בקרים מתוכנתים

חשמלאי מוסמך עבודה

 

חשמלאי מוסמך עבודה במגוון מישורים – הפרטי כעצמאי, במישור העסקי והארגוני וכמובן במישור התעשייתי שכולל עבודה אינטנסיבית. חשמלאים מוסמכים נהנים מאפשרויות רבות לעסוק בהם וכן ממשכורת הוגנת ומשתלמת שמאפשרת להם לנהל חיים איכותיים ומכובדים. 

 

 

להמשך מאמר...

הלוח החם
הקורסים המבוקשים כעת

חשבונאות

קורס חשבונאי בכיר - מדופלם

מרכז
עבור

טכנאי תעשייה וניהול

טכנאי תעשייה וניהול

דרום
עבור

בטיחות

קורס מנהלי עבודה בבניין

צפון
עבור
מסלולי לימוד מבוקשים