לימודים אקדמיים לתואר, קורסים לתעודה והכשרה מקצועית במכללות

הדרך ללימודים מתחילה בפסיכומטרי

 

בכל שנה ניגשים למעלה  מ-70,000 תלמידים לבחינת הפסיכומטרי ... המחיר המוצא לתלמידים. נע בין 6,000 שקלים לכ- 7,900 שקלים...תלמיד מהשכבות החזקות במידה וקיבל ציון שאינו מספק אותו יכול להרשות לעצמו להיות שוב על ספסל הלימודים בעוד שתלמיד ממשפחה דלת אמצעים יסתפק וישלים רבות עם הציון שקיבל ולא יחתור לשנותו.

 

הדרך מתחילה בפסיכומטרי

לימודי עיצוב גרפי / קורס מעצבים גרפיים

עיצוב גרפי לימודיםהלימודים בתחום עיצוב גרפי הינם נפוצים מאוד. ניתן למצוא מכללות המציעות לימודי עיצוב גרפי בחיפה, תל אביב וירושלים ובערים אחרות. המכללות המציעות קורס עיצוב גרפי פותחות מגוון רחב של מסלולים, בין אם זה התמחות נקודתית בתוכנה מסוימת ובין אם זה העמקה אל החומר הנלמד ותואר ראשון בעיצוב גרפי. מחירי לימוד עיצוב גרפי יכולים לנוע ולהשתנות ממוסד למוסד. 

 

לימודי עיצוב גרפי

סייעות לגני ילדים במכללת אתגר

 

בארבע אחה"צ באתי לגנון לאסוף את ינאי הקטן בן השנה וחצי. כהרגלו הוא היה ערני רגוע ושלו בזרועותיה של חנה הסייעת.

בכל פעם שאני מגיע אני פוגש בסייעת ובחברותיה הסייעות, כל אחת מהן אחראית לקבוצה קטנה של ילדים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהן מטפלות בילדים במיומנות ובמסירות אין קץ...

 

המשך למאמר

להוריד את שכר הלימוד - האם זה אפשרי ?

 

להיות סטודנט אינו דבר פשוט... הלחץ המנטאלי שפועל על הסטודנט, הרצון והשאיפה להצליח גורמים לסטודנטים רבים לגלות על עצמם דברים חדשים ויכולות שלא היו מודעים להן. לכל הגורמים האלו נוסף עוד גורם משמעותי ומשפיע - שכר הלימוד. שכר הלימוד בישראל הוא מהגבוהים בעולם...

 

 

המשך למאמר

מה אנו יודעים על שנת הלימודים 2012-2013?

על פי הערכות עולה כי 60% מצעירים בישראל צפויים להתחיל לימודי תואר ראשון במהלך חייהם.

המקצועות הנפוצים ביותר בקרב הסטודנטים לתואר ראשון הם מדעי הרוח ומדעי החברה. כיום יותר ויותר סטודנטים בוחרים להמשיך את לימודיהם לתואר שני ושלישי. מדעי הרוח, העסקים ומדעי הניהול היו הנפוצים ביתר בקרב הלומדים לתואר שני...

 

 

המשך למאמר

הקורסים וההכשרות שיביאו לכם כסף בזמן הלימודים!

 

כמו שכבר ציינו בעבר להיות סטודנט זה לא דבר פשוט. הלחץ בלימודים ועמידה בלוח הזמנים גדול בפני עצמו, שכר הלימוד הגבוה מחייב סטודנטים רבים להתפשר על משרות עבודה שמשעבדות אותם לשגרה נוקשה של לימודים ועבודה וזאת רק כדי לסיים את החודש ולבסוף גם להישען על עזרת ההורים. אך קיימים מגוון של קורסים אלטרנטיביים והכשרות שונות שיתנו לכם את הכלים למצוא משרת עבודה נוחה לתקופת הלימודים שאפשר גם ליהנות בהן.

 

קורסים והכשרות

להתראות חייל, שלום סטודנט!

דרך ארוכה ומפרכת עברתה עד עכשיו בצבא. בשעה טובה הגעתה למועד השחרור וחיי האזרחות ניצבים בפניך כעת. ההלם שקיבלת או שעוד תקבל כשתבין שנגמרו המשחקים ועכשיו עליך לדאוג לעתיד שלך לא נותן לך מנוח - איך להרוויח כסף? , מה ללמוד? , איך יראה העתיד הכלכלי והמשפחתי שלך? לכל חייל משוחרר קיים מענק שחרור ופיקדון אישי שסדר גודלו משתנה בהתאם לסוג השירות. כעת כשיש בידיך סכום כסף מכובד להתחיל את החיים חשוב שתבחר בצעדים הנכונים. המשך לקרוא ותקבל את כל המידע אודות המענק והפיקדון האישי: לאיזה מטרות אפשר לנצל את הפיקדון האישי? כמה זמן עומד לרשותך לנצל את הפיקדון? וכו...

 

להתראות חייל

לימודי ניהול רשתות

לימודי ניהול רשתות צברו תאוצה בשנים האחרונות ונהפכו לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בקרב סטודנטים צעירים בארץ, וזאת בעקבות הביקוש למקצוע. 

 

מחיר משתלם

מנהל רשתות – מקצוע חשוב ונדרש

 

אנו חיים בעידן טכנולוגי בו תפקיד מרכזי מהווים מחשבים מחוברים ברשת או רשת מחשבים. האם זה מקום ציבורי או מוסד לימודי, מפעל תעשייתי או רשויות מוניציפאליות, קופות חולים או רשת מלונות – בכל מקום רשת מחשבים היא גורם לוגיסטי העיקרי לפעילות תקינה של המוסד.

 

תחום ניהול רשתות מתפתח כיום בצעדי ענק וקיימת דרישה גבוהה בשוק ...

 

מנהל רשתות-מקצוע חשוב

ללמוד גרפיקה ממוחשבת – בחירה נכונה

 

אם אתם בעלי כישורים אמנותיים ונטייה לציור, אם אתם מחפשים אחר מקצוע שיתאים לכם , קורס תקשורת חזותית יכול לפתוח עבורכם הזדמנות לרכישת מקצוע תוסס ומבוקש בתחום עיצוב גרפי שיאפשר לכם להשתלב בשוק העבודה פעיל ונמרץ שזקוק לאנשי מקצוע בעלי ריאה חדשנית ויכולת עדכון גבוהה. כמו בתחומים אחרים , כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם, נדרשת מאנשי מקצוע העוסקים בתקשורת חזותית  רמת עדכון גבוהה של עולם מדיה ממוחשבת ושליטה בתוכנות עיצוב העיקריות הקיימות. 

 

ללמוד גרפיקה ממוחשבת

הלוח החם
הקורסים המבוקשים כעת

חשמל ומקצועות טכניים

קורס חשמלאי מוסמך

דרום
עבור

חשמל ומקצועות טכניים

לימודי חשמלאי מוסמך

דרום
עבור

חשמל ומקצועות טכניים

קורס חשמלאי מוסמך

צפון
עבור
מסלולי לימוד מבוקשים