לימודים אקדמיים לתואר, קורסים לתעודה והכשרה מקצועית במכללות

הסטודנט הישראלי "יקר" ביחס לסטודנטים בעולם

מחירי לימודים בישראל

לא רק שהסטודנט הישראלי הוא המבוגר ביותר בעולם, לרוב ישלם עבור לימודיו סכום כספי גבוה יותר מסטודנטים במדינות אחרות. בגרמניה נהנים הסטודנטים מפטור מלא של דמי הלימודים כך גם בשבדיה, פינלנד הונגריה ועוד. ארצות הברית? מככבת כבעלת הסטודנטים ה"יקרים" ביותר...

 

המשך למאמר

זמן זה כסף – למה להפסיד שניהם?

צוות אתר www.studychoice.co.il עוסק כעת בפיתוח פורטל חדשני וראשון מסוגו בארץ, שיאפשר לנו לקבל את כל המידע הדרוש אודות מסלולי לימודים, מחירי לימודים ואפשרות לקבלת מחיר קבוצתי בחבילה אחת מבלי לצאת מהבית! האופי שהחלטנו לאמץ באתר הוא הקשר ושיתוף הפעולה איתכם.

 

פורטל חדשני וראשון מסוגו

ללמוד ולעבוד

כפי שכבר נוכחנו לדעת (כתבה: הסטודנט הישראלי "יקר" ...) הסטודנט הישראלי משלם את שכר הלימוד מהגבוהים בעולם ביחס להכנסה הממוצעת. שילוב עבודה בזמן הלימודים הוא דבר הכרחי לסטודנט בארץ. ...איך לשלב את העבודה מבלי לפגוע בלימודים? , במה ואיפה כדי לעבוד? והכי חשוב איך לחסוך בהוצאות לא הכרחיות?


ללמוד ולעבוד

קורס ריתוך נותן מקצוע אמיתי

קורס ריתוךקורס רתך הוא קורס הנלמד ברחבי הארץ כולה במוסדות לימוד שונים שנותנים את ההכשרה המקצועית ביותר עבור התלמידים במטרה להפוך אותם לרתכים איכותיים שישתלבו בצורה חלקה בשוק העבודה וידעו לבצע עבודה טובה, יעילה ובטיחותית. מתכונת הקורס היא שילוב בין ידע עיוני בכיתות לימוד על הנושאים החשובים שצריך לדעת לפני שנגשים לעבודה הפרקטית.

לעצב דרך המחשב

חשיבותו של הפרסום תופס מקום מרכזי וחשוב במגוון חברות, עסקים, עצמאיים וכו... והביקוש למומחים עם היכולת להשתמש בתוכנות לעיצוב גרפי כגון פוטושופ, CORELDRAW, סקאטצ'אפ, פריהנד ועוד תוכנות רבות אחרות הולך וגדל. לכן עקב העלייה בביקוש למומחים בתחום, מוסדות לימוד שונים החלו לשים דגש על חשיבות המקצוע ולפתוח יותר ויותר קורסים ומסלולי לימוד. 

 

לימודי עיצוב גרפי

המרוץ למקצוע – לימודי תעודה

 יותר ויותר אנשים בחברה הישראלית פונים ללימודי תעודה על מנת לרכוש ידע איכותי ותעודת מקצוע בזמן קצר ולהתחיל לעבוד בתחום. לימודי תעודה הם לימודים נפוצים מאוד בארץ כאשר מגוון הקורסים המוצעים הוא ענק שנע בין מקצועות טכניים כמו חשמלאי מוסמך, הנהלת חשבונות וכו.. לבין קורסים אלטרנטיביים כמו קורס איפור, קעקועים וכו... אין ספק שלימודי תעודה הם דרך יעילה לרכישת מקצוע, אך האם המחיר חייב להיות כל כך גבוה?

 

לימודי תעודה

עיצוב גרפי – אפשרויות תעסוקה

 

אומנות ועיצוב זהו תחום מעניין שמושך אליו אנשים רבים. לאחר לימודי עיצוב גרפי חלקם עוסקים בתחום רק בתור תחביב, אך חלק אחר תמיד חשב להפוך את התחביב למקצוע, להפוך את החלום לקריירה. קורס עיצוב גרפי זאת דרך מצוינת להיכנס לשוק העיצוב והאומנות זהו תחום יחסית חדש שהתפתח בשנים האחרונות וימשיך להתפתח עוד הרבה.

 

עיצוב גרפי-תעסוקה

זיכרונות מחאה, בעיה מדינית – פתרון חברתי

 

ביולי 2011 מדינה שלמה הייתה עדה לאחד האירועים החברתיים הגדולים שנראו משחר ההיסטוריה של מדינת ישראל. מאות אלפי אנשים הפגינו ברחובות הארץ כולה על יוקר המחייה והפערים החברתיים שנוצרו. בתחילה הבעיה המרכזית שהוצגה הייתה מחירי הדיור הגבוהים ...

 

זיכרונות מחאה

תואר ראשון? האם זה משתלם?

 

בכל שנה בישראל יוצאים בסביבות ה30,000 בוגרי תואר ראשון באוניברסיטאות ובמכללות השונות לחפש את עצמם בשוק העבודה ולנצל את הידע והתואר שרכשו, כאשר ניצבת בראשם השאלה - האם המהלך ללמוד היה נכון? או שמה היה בזבוז של זמן וכסף ? רבים מהבוגרים מגלים במהרה שהמהלך לבחור במסלול לימודים לתואר ראשון היה נכון והכרחי!...

 

תואר ראשון בישראל

לימודי תואר ראשון - כמה זה עולה לסטודנט?

נוכחנו לדעת שמחיר שנתי של לימודי תואר ראשון במוסדות המוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוה הוא בממוצע כ- 9,700 שקלים בחודש. לא כך הדבר במכללות השונות.

כן, מדובר בסיפור יקר. אך יש לזכור שלימודים הינם מנייה ששווה להשקיע בה.


הלוח החם
הקורסים המבוקשים כעת

חשמל ומקצועות טכניים

קורס חשמלאי ראשי

צפון
עבור

בטיחות

קורס ממונה בטיחות בעבודה

מרכז
עבור

טכנאי חשמל

טכנאי חשמל

מרכז
עבור
מסלולי לימוד מבוקשים